Simmetria - Sims 3

A magyar The Sims 3 rajongói közösség blogja

RSS

Utolsó kommentek

Ajánló







Szeretnéd itt látni a saját oldalad gombját? (88*31 gomb, vagy 160x40 minibanner)

Tedd ki a Simmetriáét és írj:
gerygrey@gmail.com

Van egy jó és egy rossz hírem...

2009.01.13. 15:35 | Gery Greyhound // | 3 komment

Címkék: előzetes információk

Örömmel konstatáltam, hogy a PC Dome webshopban már előrendelhető a Sims 3, és ráadásul igen, magyar nyelven. És hogy fokozzam a pozitív hangulatot: gazdasági válság ide, infláció oda, a játék ára pontosan ugyanannyi, mint több mint négy évvel ezelőtt a Sims 2-é.

Eddig az örömködés: meglehetősen szomorúan vettem tudomásul ugyanis, hogy az eredetileg tervezett február 20 helyett több, mint egy hónap: március 27 van megjelölve megjelenés dátumaként :( Természetesen a hivatalos oldalon erről még semmiféle információ nem szerepel, úgyhogy egyelőre bízzunk benne hogy csak a PC Dome Webshop üzemeltetői írták el, vagy biztonsági tartalékként jelölték meg a március végi időpontot.

 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://sims3.blog.hu/api/trackback/id/tr85875049

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: www.1ru.it 2018.04.17. 00:14:00

A mai nap margójára - Holdviola

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mebarak · http://www.mebarak.hu 2009.01.25. 17:12:24

A magyar verzió jelenik megy egy hónappal később.... aki játszani szeretne vele, az "megoldja" magának addig vmelyik közösségi oldalról. Szépséghiba: nem magyarul lesz... ;)

Flora2 2009.01.26. 21:55:24

Az nem baj, én eddig is mindig angolul simseztem, szeretem az angol változatot. :)
Egyébként nem biztos, hogy nem lesz rajta a magyar nyelv. A Sims2 Éjszakák kieg óta eleve rajta van a magyar nyelv a Kaliforniában gyártott arany főpéldányon (ha nem mondok hülyeséget)...

Pusztika 2009.01.30. 19:40:31

Én is angolul kezdtem simsezni,de én a magyart szeretem.Elényelmesedtem,meg megőrített amikor elő ugrott az ablak és csak nagyából értettem,hogy mit akar.
süti beállítások módosítása