Simmetria - Sims 3

A magyar The Sims 3 rajongói közösség blogja

RSS

Utolsó kommentek

Ajánló







Szeretnéd itt látni a saját oldalad gombját? (88*31 gomb, vagy 160x40 minibanner)

Tedd ki a Simmetriáét és írj:
gerygrey@gmail.com

Igen, fél évet csúszik

2009.02.04. 07:34 | Gery Greyhound // | 8 komment

Címkék: előzetes információk csak röviden megjelenési dátum

Sajnos hivatalosan is megerősítést nyert az a múlt heti értesülés, amely szerint csak júniusban érkezik a várva-várt Sims 3. A hivatalos sajtóközlemény szerint a nemzetközi megjelenés dátuma 2009. június másodika, ekkor jelenik meg PC-re valamint Mac, iPhone, iPod Touch készülékekre és más mobileszközökre is.

Még tanuló olvasóink nézzék a dolog jó oldalát: legalább nyári szünet elejére esik a megjelenés, lesz idő nyúznotok a játékot :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sims3.blog.hu/api/trackback/id/tr80921702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gayana18 2009.02.07. 10:59:44

Már kezdtem örülni, hogy hamarosan az új Simssel játszhatok, így azonban még elég sokat kell várnom. Amúgy mi a van a régi Simmetria oldallal? Szerettem volna pár trükköt olvasni, meg régen regizve is voltam, de szőrén-szálán eltűnt a netről. Már csak ez a blogotok lesz?

hoktar 2009.02.15. 16:01:28

hello! sajnálom hogyelhúzták a sims 3 megjelenését már nagyon vártam. eléggé sokára fog sajnos megjelenni :( de azért lehet hogy jobb igy mivel én még suliban tanulok ezért nem fogja elvonni a figyelmemet a tanulásról és majd egész nyáriszünetben fáraszthatom a gépemet:D

Starlark 2009.04.14. 12:34:36

A régi simmetriát én is nagyon sajnálom hogy eltűnt. Az egyik legjobb magyar oldal volt.
No meg ha nem lett volna anyám akkor karácsonykor tuti nem kap olyan spéci használt gépet :)

Starlark 2009.04.14. 13:12:10

A régi simmetria nekem is hiányzik, az egyik legjobb magyar oldal volt. Azóta jól el is felejtettem azokat a jó kis tutoriálokat... :(

No meg ha nem lett volna anyám se kapott vgolna karácsonyra olyan spéci használt gépet :)

dnowitzki 2009.05.14. 15:51:07

hi!
a Joy júniusi lapszámához Sims3 CD van csomagolva!!!!

Gery Greyhound // · http://www.bestofgyurcsany.hu 2009.05.18. 12:42:57

@dnowitzki: Szerintem az legfeljebb valami demó CD lehet, de azért érdekelne hogy mi van rajta...

@Starlark: Még mindig üzemel az öreg vas? Örülök neki :))) Az új Simmetria reményeim szerint lesz olyan jó, mint a régi :)

Starlark 2009.05.23. 21:20:56

Gery: Üzemel még igen :) Amire anyumnak kellett arra még most is jó :)
Sims3-am nekem mostanában nem lesz. A 9 hónaposom igen lefoglal. :)
süti beállítások módosítása