A SnootySims szerkesztői a hivatalos oldalon megtalálható The Sims 3 képernyőképen látható helyszíneket megpróbálták rekonstruálni a második részben, hogy egy-egy azonos módon berendezett szoba, illetve terep segítségével összehasonlítható legyen a két játék grafikai megvalósítása.
A The Sims 2-ből származó képek a maximális grafikai szint beállításával készültek, és esetenként cheat kódokat használt a készítő - például a bútorok 45 fokos elforgatásához, vagy a nem szabályosan a rácsvonalra történő illesztéshez.
Jöjjenek hát a képek:
Legelső képünkön világosan látható a különbség: káprázatosan szép fényhatások, gyönyörű volumetrikus fény szűrődik be az ablakon és csillan meg a padlón. Aki közelebbről is szemügyre veszi a képet, láthatja még hogy a bútorok és építőelemek elhelyezését segítő (a Sims 2 esetén inkább korlátozó - a szerk) rácsvonal sokkal sűrűbb "szövésű", például a kandalló előtt így lehetséges a keskeny padló.
Simjeink ezentúl nem unalmas pókerarccal élik életüket, hanem valódi arckifejezéseik lesznek a pillanatnyi hangulatuk függvényében. Érdemes még megfigyelni a sim testfelépítését (aki látta az előzetes videót, ott már megfigyelhette hogy végre lesznek majd változatos, élethű testalaktú simjeink, a vézna geektől a kigyúrt izomkolosszuson át a gömbölyded háziasszonyig) valamint a gyönyörű színekben pompázó buja növényzetet a kertben.
Ehhez a képhez talán nem kell különösebb kommentárt fűzni az előzőek után, annyi bizonyos hogy lehet elkezdeni gyűjtögetni a pénzt egy új, csúcskategóriás videokártyára valamint egy minimum 128 magos processzorra, hogy a játék is olyan lazán fusson mint a csinos sim-hölgy a képen.
A kép érdekessége a már bemutatott fényhatások illetve változatos arckifejezéseken túl a különféle tárgyak elhelyezése: mint látható, az állólámpa szinte hozzáér a fotelhez, minden bizonnyal jóval szabadabb kezet kapunk majd lakberendezési ámokfutásaink végrehajtásához :)
Nézzétek ezt a gyönyörű kertet, és ezeket a valósághű árnyékokat. Végre egy igazi, élő természetes környezet benyomását kelti az egész. Bár a paradicsompalánták a második részben is szépek voltak, össze sem hasonlíthatók az új megoldással, a leginkább zöldre festett betonfalnak tűnő sövényről és a primitív árnyékokról nem is beszélve...
Kicsit már lerágott csont hogy mennnyivel szebbek a fények és a simek, állítólag lesz egy külön eszköz a játékban, amely segít a hasonló stílusú bútorok és egyéb berendezési tártyak csoportosítását - így könnyedén össze lehet majd szedni az egymáshoz passzoló, egyazon stílusjegyet hordozó tárgyakar, nem kell hosszasan keresgélni.
Összességében elmondható, hogy gyönyörű lesz az új rész, pedig az EA ígéretei szerint nem a grafikát érintik a legfőbb változások. Pedig ha a játékmenet is "csak ennyivel" lesz jobb, már érdemes várni a harmadik részt.
Utolsó kommentek